Case Study x “Fast Cars, Slow Travel” x Anna Ganczi Gańczarek x StudioPLAC

KTO – Anna Ganczi Gańczarek to zawodniczka rajdowa, dziennikarka oraz właścicielka kreatywnego Studia Ganczi, które specjalizuje się w branży motoryzacyjnej. Anna łączy pasję do motorsportu z miłością do klasycznych samochodów i podróży, stąd zresztą pomysł na podcast “Fast Cars, Slow Travel”.

To unikalne spojrzenie na świat motoryzacji, przygód oraz lifestyle’u.

GDZIE – Podcasty “Fast Cars, Slow Travel”

zostały nagrane w StudioPLAC. Zapewniliśmy profesjonalną przestrzeń i technologie do realizacji wysokiej jakości nagrań. Odcinki są dostępne zarówno w wersji audio, jak i wideo, na platformach takich jak YouTube i popularnych aplikacjach podcastowych jak

Spotify.

Anna Ganczi Gańczarek promuje podcasty na swoich mediach społecznościowych, angażując tym samym swoich fanów i budując silną społeczność.

O CZYM – Podcast “Fast Cars, Slow Travel” to zakulisowa opowieść o motoryzacji, podróżach oraz stylu życia. Ganczi zabiera słuchaczy w podróże po wyjątkowych miejscach, a odcinki to połączenie pasji do klasycznych samochodów, designu i unikalnych doświadczeń z podróży. Tematyka podcastu dotyczy nie tylko motoryzacji, ale także sposobu, w jaki podróże i styl życia kształtują doświadczenia związane z samochodami klasycznymi, wydarzeniami motoryzacyjnymi i momentami z życia właścicieli tych aut.

Strategia podcast marketingu

Podcast “Fast Cars, Slow Travel” jest częścią strategii marketingowej Anny Ganczi Gańczarek i Studia Ganczi. Główne cele podcastu to:

Budowanie wizerunku ekspertki – podcast pozwala Ganczi na prezentację swojej wiedzy i pasji do motoryzacji, a także jej doświadczenia w prowadzeniu studia kreatywnego.

Zwiększenie zasięgu i zaangażowania – poprzez podcasty Anna angażuje swoją społeczność, oferując wartościowe treści oraz doświadczenia, które łączą motoryzację, pasje i podróże.

Promocja lifestyle’u i pasji – podcast promuje sposób życia, który łączy pasję do motoryzacji z zamiłowaniem do podróży i designu. Ganczi stara się inspirować słuchaczy, oferując im pomysły na podróże, wydarzenia i styl życia.

Promocja i zasięg

Ganczi aktywnie promuje swój podcast w swoich mediach społecznościowych, takich jak Instagram, Facebook i YouTube. Wykorzystanie tych kanałów pozwala jej dotrzeć do szerokiego grona odbiorców/-czyń, dzięki czemu podcast przyciąga nową publiczność i utrzymuje ich zainteresowanie. Poprzez angażowanie fanów, publikowanie teaserów i fragmentów odcinków, audycja zdobywa coraz większą popularność.

Na samym YouTube, krótka seria podcastu osiągnęła niespełna 17 000 odtworzeń.

Z kolei na Instagramie @anna.ganczarek, niektóre rolki stworzone z fragmentów podcastów cieszą się bardzo dużą popularnością i stały się niemal viralowe zdobywając ponad 72 000 wyświetleń:

Przykładowe odcinki :

“Lived Guides – poczuj energię, zapach i tempo, jakim żyje dane miejsce” – w tym odcinku Ganczi rozmawia z Leną i Pająkiem aka Razem Taniej, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami związanymi z podróżami i unikalnymi miejscami, które mają specyficzny klimat i energię.

“Jak zostać jednym z 200 najlepszych fotografów na świecie?”

Anna rozmawia z jednym z najlepszych fotografów motoryzacyjnych, który opowiada o swojej drodze do sukcesu i tajnikach swojej pracy.

“Dobry sen, detoks od telefonu i dbanie o siebie. It Girl Sportu mówi jak żyć”

w tym odcinku temat zdrowia, równowagi w życiu i dbania o siebie łączy się z wyzwaniami zawodowego sportowca i podróżnika.

… a kropką nad i niech będzie to…

że podcast “Fast Cars, Slow Travel” stanowi doskonały przykład, jak harmonijnie połączyć pasję, profesjonalizm oraz media społecznościowe i stworzyć wartościowy projekt, który przyciąga lojalnych słuchaczy. Anna Ganczi Gańczarek skutecznie buduje markę osobistą, jednocześnie oferując angażujące treści dla fanów motoryzacji i podróży. Projekty tego typu pokazują, jak podcasty mogą być skutecznym narzędziem do promocji pasji, budowania wizerunku eksperta i angażowania społeczności.

To top